bg_image

Müşteri ilişkileri yönetimi işletmelerin iş süreçlerindeki kritik döngüleri yönetmeye odaklanmaktadır. Müşteri ilişkileri yönetiminin odak noktasında olan iş süreçleri şu şekilde sıralanabilir; pazarlama, satış, satış sonrası ve tekrar satış süreçleridir. İşletmelere olumlu geri dönüşlerin olmasını sağlayacak süreçlerin başında CRM gelmektedir. Bunun geçekleşebilmesi için ERP yazılım ile entegre bir CRM programı bu süreçleri etkin bir şekilde yönetmede işletmeye büyük fayda sağlayacaktır.

İşletmelerin kârlılıklarını arttıracak en önemli etkenlerin başında satışlar yer almaktadır. Bir zincirin halkaları olarak düşünüldüğünde satışları arttırmanın yolu ise müşteri memnuniyeti ve yeni potansiyel müşterilerin dikkatini çekmekten geçer. Bu kapsamda piyasada bir yer edinebilmek adına müşteri ilişkileri yönetimini etkili bir şekilde uygulamak esastır. Böylece uzun vadede müşteri memnuniyeti ve belli bir müşteri kitlesi oluşturabilmek daha kolay olacaktır. Başarılı müşteri ilişkilerinin sırrı satış sürecinde olduğu kadar satış sonrasında da müşteriyle ilgilenmeye devam etmektir. Müşteri sorun yaşadığı her aşamada satıcı firma ile iletişime geçebildiğinde bu bağlamda firmaların müşterilerine olan yaklaşımları müşteri ilişkileri yönetiminin başarısını da olumlu yönde etkileyecektir.

Bir CRM programı günümüzün teknolojik gelişmeleri düşünüldüğünde markaların müşteri ilişkileri yönetimi konusundaki bütün süreçlerini tamamen dijital ortamlar üzerinden merkezi bir şekilde yönetebilme imkanı sunmaktadır. Programı; potansiyel ve mevcut müşterilerin beklentilerini gerçekçi bir şekilde ölçebilme, müşteri profilinin satın alma geçmişinden yola çıkarak uygun kampanyalar oluşturup ve ürünler önerme, müşterilerle çevrimiçi ortamlarda iletişim kurabilme ve etkileşime geçme imkanını Verisel Bilgi Teknolojileriyle kolay ve hızlı bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz.

Verisel bilgi teknolojilerinin sunmuş olduğu hizmet sayesinde müşteriler ile ilgili her süreci eksiksiz olarak yönetebilirsiniz. Saha ve online satışları internet üzerinden takip ederek gerçek zamanlı bilgilere ulaşmak artık daha kolay. Müşteri taleplerini anlayarak rakiplerin önüne geçme imkanı sağlayacak sistem sayesinde daha fazla satış yaparak rakip firmalara CRM ile fark atabilirsiniz.

Verisel bilgi teknolojilerinin sunmuş olduğu CRM müşteri ilişkileri program ve içeriğini tercih ederek firmanızın sektör içerisinde fark yarattığına şahitlik edebilirisiniz

İletişim Numarası :(05385188923)